Perşembe, Mart 11, 2010

Yol_3

Birileri geri sayıyordu, biz panik oluyorduk...

Eğer sonunda ne olacağından haberdarsan, geri saymazsın. Sonun bilinmezi için saymak gereksiz bir heyecan getirir, ancak o zaman geriye yuvarladığın rakamlar anlama bürünürler diye fısıldadım.

Zaman durdu. Duştayken, uyumak istiyorum ama zaman geçmesin istiyorum dileğim gibi durdu zaman. "Başa dönelim bak o vakit görürsün" demiştim. Saatleri takvimleri yakıp çöpe atmakla olmuyor bu iş. Gözlerini açıp kapatacaksın, dakikaların senin elinden geçtiğine, varlığınla inanıp kaldığın yerden devam edeceksin. Bak işte durdurdum zamanı. İtirazı olan akıp giden şeyleri yakalayıp getirsin bana. Bak desin, yanılıyorsun...

Sonsuz boşlukta yuvarlanıyorum. İstediğim kadar boş vaktim var. Mecbur olduğum şeyleri yapmaya mecbur olmaktan vazgeçtim. Şiir yazasım var ama şair değilim. Belki dilediğim bir boşlukta gökyüzüne tırmanmayı seçerim. Kim bilir belki de güneşin evrenin diğer yarısıyla meşgul olduğu bir aralığa denk getirir kayıp bir yıldız olmayı denerim. Geceler kör, gündüzler renk körü, ne de olsa zaman enerji kaybından yatakta...


03.55

0 yorum:

Yorum Gönder